سبد خرید شما خالی است.

راهنمای خرید

برای ثبت نام در وب سایت تال، تنها شماره همراه شما کافیست. بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید، و با شماره همراه خود ثبت نام نمایید.
سپس از نوار منوی بالای سایت سمت راست به دسته بندی محصول مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگی‌های کالا دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن "افزودن به سبد خرید" کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.
برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، زمان ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.
توجه داشته باشید برای خرید از تال، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.
اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با امور مشتریان تال تماس بگیرید، در عرض کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به "امور مشتریان تال" اعلام نمایید. بنابراین این کار تنها در روزهای کاری امکان پذیر است.

نحوه ارسال سفارش

کالا در تهران از طریق پیک و یا پست پیشتاز ارسال می شود.
ارسال با پیک: اگر گزینه پیک را انتخاب نمایید، کالا در زمان انتخابی شما با پیک برایتان ارسال می شود.
ارسال با پست پیشتاز: اگر گزینه پست پیشتاز را انتخاب می کنید، کالا با پست پیشتاز به آدرس شما ارسال می شود. مزیت این روش این است که هزینه ارسال آن نسبت به "ارسال با پیک" کم تر است اما سفارش 1 تا 2 روز بعد از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین اگر می خواهید هزینه ارسال برای شما مقرون به صرفه باشد و از طرفی برای دریافت بسته خود عجله ندارید، می توانید گزینه "پست پیشتازدر تهران را انتخاب نمایید و با پرداخت هزینه کم تر، یک تا دو روز بعد بسته را با پست دریافت نمایید.
کالا با پست پیشتاز به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین زمان انتخابی شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در تال آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود. بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.
برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا زمان بندی ممکن برای شما باز شود. در این بخش شما می توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
توجه: اگر بسته خود را در تهران با پیک دریافت می کنید، زمان انتخابی شما همان بازه زمانی است که پیک بسته را به دست شما می رساند. اگر بسته شما با پست پیشتاز به تهران یا شهرستان ارسال می شود، زمان انتخابی شما زمانی است که بسته از تال به پست تحویل داده می شود. به این ترتیب در تهران 1 تا 2 روز کاری بعد و در شهرستان 3 تا 5 روز کاری بعد بسته به دست شما خواهد رسید.
اگر کالا توسط پست پیشتاز برای شما ارسال شده است، پس از تحویل کالا به پست، می‌توانید از طریق ارتباط با امور مشتریان تال جهت دریافت کد پیگیری مرسوله خود اقدام نمایید
امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به تال بازگشت داده شود و سپس هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.
در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را انجام دهید. اما در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی‌توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به تال بازگشت داده شود و مجدد با پرداخت هزینه ارسال سفارش به آدرس شما ارسال شود.
در صورت وجود هرگونه مشکلی در مراحل سفارش محصول و یا پس از نهایی شدن سفارش، یا در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد لطفاً با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۶۸۲۸۶۷ و یا ایمیل info@talhair.com تماس بگیرید.

ارسال به شهرستان

کالا با پست پیشتاز به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین زمان انتخابی شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در تال آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود. بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.
برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا زمان بندی ممکن برای شما باز شود. در این بخش شما می توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
توجه: اگر بسته خود را در تهران با پیک دریافت می کنید، زمان انتخابی شما همان بازه زمانی است که پیک بسته را به دست شما می رساند. اگر بسته شما با پست پیشتاز به تهران یا شهرستان ارسال می شود، زمان انتخابی شما زمانی است که بسته از تال به پست تحویل داده می شود. به این ترتیب در تهران 1 تا 2 روز کاری بعد و در شهرستان 3 تا 5 روز کاری بعد بسته به دست شما خواهد رسید.

قوانین خرید

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه تال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
 توجه داشته باشید در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه تال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه تال برای خرید  یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه تال، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه تال ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه تال جزئی از اموال فروشگاه تال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه تال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه تال محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه تال  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه تال است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه تال و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه تال محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه تال ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت talhair.ir می باشد. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فروشگاه تال هیچگونه سایت اینترنتی با آدرس هایی غیر از www.talhair.ir ندارد و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

حریم خصوصی

نقد و تحلیل محصولات
اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، تال می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

رمز عبور
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.

هویت کاربران
تال هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را بدون حکم قانونی به شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

تال همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی تال و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

دریافت ایمیل
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های تال ندارید٬ می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

تال برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

تعویض و بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان تال تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان تال اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: 1- با شماره ۰۹۱۲۹۶۸۲۸۶۷ با امور مشتریان تال تماس بگیرید 2- در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان تال ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده و طی یک روز کاری با شما تماس بگیرند. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان تال هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان تال فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان زیما هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید تال در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.